دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

واحدهای تولیدی نمونه استان تهران معرفی شدند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری با اشاره بر فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تولید، تاکید کرد: برخی بروکراسی ادارات، خود مانعی برای تولید اند که امید است در این دولت حتما کاهش پیدا کند.
وی افزود: بسته حمایتی در راستای تسهیل تولید توسط سازمان ملی استاندارد تدوین و ابلاغ شده‌است که از مفاد آن می‌توان حذف نام تجاری از شرایط اخذ پروانه استاندارد را نام برد.
بهمن عشقی، دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و‌ کشاوزی تهران در این مراسم با بیان اینکه خیلی از مشکلات تولید، در تعامل دولت با بخش خصوصی حل می‌شود، از معایب دخالت مستقیم دولت در تولید، گفت و ادامه داد: بخش خصوصی راهی جز گفتگو با حاکمیت برای رفع مشکلاتش ندارد و باید از تریبون‌های عمومی در مقابل مدیران دولتی از سواد، تجربه و دغدغه ملی این بخش دفاع کرد.
حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران نیز  ضمن تقدیر از همراهی و حمایت‌های اداره‌کل استاندارد تهران از بحث تولید گفت: در کمیته تسهیل که در استانداری تشکیل می‌شود، این اداره‌کل در بین ادارات مرتبط با امر، کمترین مشکل را داشت؛ که این نشانگر این است که دوستان در اداره‌کل وظایف خود را با ظرافت و جدیت انجام می‌دهند. وی همچنین، برحضور ایران در بازار کشورهای همسایه تاکید کرد و‌ گفت: فضای رقابت و پیشرفت تولیدات ایرانی در کشورهای همسایه آماده است.
در این مراسم که در سالن همایش‌های هتل ارم و باحضور تولیدکنندگان، صنعتگران و متخصصان حوزه تولید برگزار شد، از هفت واحد تولیدی نمونه کشوری شامل شركت‌های بهران آسانبر، صنايع شيمي ساختمان آبادگران، كوشش رادياتور، صنايع غذايي ميهن (شهر لبنيات)، رنگ و رزين الوان، شيرآلات بهداشتی ماهسان پويا( راسان) و گروه صنعتي سپهر منور و ۱۱ واحد تولیدی نمونه استان به شرح زیر تقدیر شدند:
شركت‌های قيران پخش ستاره ايرانيان، رادیاتور ایران، اورند پيشرو، آروشا( شودر)، ماتريس، صفا شير پارس، نفت پاسارگاد، پيشتاز بتن روز، فرآورده‌هاي لبني تين (دامداران)، لوله گستر خادمی، توليدي بشكه و قير صنعتي و آسفالت راه دژپا. شرکت فهاب بتن نیز به عنوان پیشکوست بتن در استان و ایران، شناخته و تقدیر شد.
همچنین مراکز آموزشی مشاوران آزمای نفت ایرانیان، آروین آزمای سرمد و دانش انطباق سیستم بعنوان مراکز آموزشی نمونه استانی همکار استاندارد، پولاد پوریکتا و پریسا همایون‌پور، بعنوان مدیرکنترل کیفیت نمونه استان و رضا عفت نژاد، پژوهشکده سیستم‌های پیشرفته صنعتی، مرکز تحقیقات صنایع انفورماتیک و ستاد فناوری نانو بعنوان دبیران تدوین نمونه ملی معرفی و تقدیر شدند.