دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

استانداردسازی سازه‌های فولادی لازمه کیفیت بناها

مدیرکل استاندارد استان تهران در بازدید از دو واحد تولیدی سازه‌های فولادی گفت: استانداردسازی سازه‌های فولادی با تعامل بخش دولتی و بخش خصوصی میسر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری که از دو واحد تولیدکننده سازه‌های فولادی با نام نقش پیوند نوین و واحد تولیدی صنعتی شهاب، در شهرک صنعتی خوارزمی، بازدید کرد، گفت: برای ارتقای کیفیت بناها، باید از سازه‌های اصلی مانند سازه‌های فولادی شروع کنیم؛ که این امر با تعامل شایسته انجمن تولیدکنندگان سازه‌های فولادی و اداره‌کل استاندارد استان تهران میسر شده‌است.
وی افزود: اداره‌کل استاندارد استان تهران آمادگی دارد با همکاری شرکت تعاونی تامین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی فرااستانی، مطابق مقررات و وظایف خود، مانع تولید غیراستاندارد حتی بزرگترین تولیدکننده سازه‌های فولادی در استان تهران شود.
طاهری ادامه داد: جریان استانداردسازی سازه‌های فولادی از استان تهران آغاز و به دیگر استان‌های کشور تسری یافت و درحال حاضر در استان، 3 واحد تولیدی، مجوز استاندارد دریافت کرده‌اند و تا آخر امسال به 10 واحد خواهد رسید.
طاهری همکاری چندجانبه سازمان نظام‌مهندسی، معاونت عمرانی استانداری، شهرداری تهران و شرکت تعاونی تامین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی فرااستانی، با اداره‌کل استاندارد استان تهران را، برای تسریع و تسهیل استانداردسازی سازه‌های فولادی لازم دانست.
حقیقی، رئیس شرکت تعاونی تامین نیاز اعضای انجمن صنفی تولیدکنندگان سازه‌های فولادی فرااستانی که در این بازدیدها حضور داشت، از تعامل و استقبال اداره‌کل استاندارد تهران برای اجرای این امر تشکر کرد و گفت: از آغاز اجرای این فرآیند، همواره دید مثبت و رو به جلوی مدیران استاندارد مسیر را برای ما هموار کرد.
وی تاکید کرد: پس از انعقاد تفاهم‌نامه با اداره‌کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی تهران، استانداردسازی سازه‌های فولادی در مرحله تولید و استفاده درحال اجراست و امید است در آینده شاهد پیشرفت این امر باشیم.