دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

تدوین و تجدیدنظر 242 استاندارد ملی در استان تهران

مهناز مقتدر، معاون استانداردسازی و آموزش اداره‌کل استاندارد استان تهران گفت: درسال گذشته، این اداره‌کل با استفاده از توان تخصصی و فنی کارشناسان، موفق به تدوین و تجدیدنظر 242 استاندارد ملی در حوزه‌های مختلف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، وی در تکمیل این خبر ادامه داد: بازنگری 481 استاندارد ملی و ترجمه بند هدف و دامنه کاربرد آن به زبان انگلیسی، از دیگر فعالیت‌های این کارشناسان اداره‌کل بوده‌است.
فریده سروری، رئیس اداره هماهنگی امور تدوین اداره‌کل نیز با اشاره بر تحقق 172 درصدی برنامه مصوب تدوین و تجدیدنظر استانداردهای ملی این استان، اظهار کرد: سهم استان تهران از تدوین استاندارد در کل کشور 20درصد است که با همت کارشناسان این اداره محقق‌شده‌است.
وی ادامه داد: تدوین استانداردها به شماره 17025«الزامات عمومی برای احراز صلاحیت آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون» به دبیری محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد تهران، و شماره 45001 «سیستم‌های مدیریت ایمنی و سلامت - الزامات و راهنمای استفاده»، به دبیری فریده گل‌بابایی، از جمله استانداردهای بسیار مهم تدوین شده توسط این اداره‌کل می‌باشد.