social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اخبار استان

بيشتر

يكشنبه1403/2/2

14:33:0

34

بیانیه بسیج اداره کل استاندارد استان تهران به مناسبت سالگرد تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

دوم اردیبهشت ماه، سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبارک باد.

نتیجه تدبیر داهیانه امام امت برای صیانت و پاسداری از انقلاب نو پای ملت مسلمان ایران که امید را در دل ملت های ستم کشیده و مستضعفین جهان زنده کرده بود، منجر به تشکیل نهاد مقدس و مکتبی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد.
مولود مبارکی که خیلی زود به مظهر عینی و مجسم ایستادگی در مقابل همه قدرت های بزرگ و ستمگر در دفاع از مردم مظلوم و مستضعفین جهان بدل گشت نشان داد که با تکیه بر ایمان و توکل بر خداوند متعال خون بر شمشیر پیروز است. در خط مقدم والحافظون لحدود الله نقش آفرین شد، سپاه و سپاهی در روز حادثه سرشار از عشق به ولایت با جانفشانی اداء وظیفه نمود. خاطر مردم پر است از حضور سپاه در صحنه های جهاد و شهادت، صحنه های دفاع و امنیت، صحنه های خدمت صادقانه در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی؛ خلاصه، سپاه و سپاهی فدایی مردم و ولایت، فی سبیل‌الله در راه دفاع از مظلومین و مستضعفین عالم. سپاه خود را برای مواجهه با تهدیدهای سخت، نیمه سخت و نرم آماده کرده است و آن پیر فرزانه چه زیبا فرمود که اگر سپاه نبود کشور هم نبود. تحقق هویت مکتبی سپاه توام با دلدادگی به مقام شامخ ولایت، پاسدارانی سلحشور از جنس مجاهدان جلیل القدر صدر اسلام را در عصر حاضر تربیت نموده است. سه بعد بسیار قوی معنوی، نظامی و علمی سپاه تحقق امر خدای متعال در آیه شریفه وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَيلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم است.
این روز بزرگ را به همه دلیران جان برکف سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امت اسلام تبریک و شادباش می‌گوییم و با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای این درخت تنومند انقلاب، شهدای مدافع حرم و قدس، توفیقات روز افزون این فرزندان دلاور اسلام عزیز را در سایه زعیم عالی‌قدر حضرت امام سید علی خامنه‌ای مدظله العالی از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.
والسلام علیکم
پایگاه مقاومت بسیج اداره کل استاندارد استان تهران