social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

يكشنبه1403/2/9

07:38:4

116

گشت مشترک بازرسان استاندارد در بازار شادآباد تهران

بازرسان استاندارد با هدف شناسایی لوله و اتصالات پلیمری غیر استاندارد، از واحدهای عرضه کننده این فرآورده در بازار شادآباد تهران بازرسی و نمونه‌برداری کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، کارشناسان استاندارد در گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان انجمن پلیمر و پلاستیک استان تهران در بازار شادآباد که بورس عرضه این فرآورده است، بازدید میدانی انجام داده و در جریان این بازرسی، از ۱۰ برند لوله و اتصالات در سطح بازار نمونه‌برداری و برای انجام آزمون‌های استاندارد، به آزمایشگاه‌های تایید صلاحیت‌شده همکار ارسال کردند.
بر اساس این گزارش، نمونه‌برداری انجام‌شده از لوله و اتصالات با هدف نظارت بر کیفیت تولیدات اخذ شده است. همچنین در راستای نظارت بر واحدهای تولیدی این فرآورده نیز، گشت مشترک بازرسی به همراه نمایندگان سازمان تعزیرات حکومتی و اداره صمت شهرستان ملارد، انجام و از سه واحد تولیدی تولیدکننده لوله و اتصالات پلیمری بازرسی شد.
گفتنی است، لوله و اتصالات پلمیری مشمول استاندراد اجباری بوده و هرگونه تولید، توزیع و تمرکز آن بر اساس قانون، بدون اخذ مجوز و نشان استاندارد، غیرقانونی است؛ در استان تهران 30 مورد واحد تولیدکننده فرآورده مذکور دارای پروانه استاندارد معتبر از این اداره‌کل مشغول به تولید هستند.

 

تصاویر