social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

سه‌شنبه1403/1/7

08:39:0

371

در ادامه اجرای طرح ویژه عیدانه؛

بازدید مسئولان استاندارد از خدمات هتل‌ها و راه‌آهن تهران

در راستای اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران و با هدف بررسی کیفیت خدمات در مراکز اقامتی و هتل‌ها و نیز پایانه‌های مسافربری، سرپرست معاونت ارزیابی کیفیت این سازمان و مدیرکل استاندارد استان تهران از چند هتل و همچنین راه‌آهن شهر تهران، امروز بازدید میدانی کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، با اجرای طرح ویژه عیدانه سازمان ملی استاندارد ایران که به منظور ارزیابی کیفیت خدمات ارائه‌شده به شهروندان در ایام نوروز انجام‌ می‌شود، خدمات مراکز اقامتی نظیر هتل‌ها، مهمانسراها و زائرسراها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
محمدحسین طاهری مدیرکل استاندارد استان تهران در تشریح این خبر گفت: با توجه به افزایش استفاده از مراکز اقامتی در ایام نوروز، خدماتی نظیر کیفیت تجهیزات و مبلمان اتاق‌ها، سرویس‌های بهداشتی، لابی‌ها و فضاهای عمومی و الزامات ایمنی مراکز اقامتی بر اساس الزامات استانداردهای ملی مربوطه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
وی ادامه داد: بازرسان استاندارد در این بازرسی‌ها موارد عدم انطباق را به مدیریت مرکز اقامتی، برای رفع نواقص در راستای ارائه خدمات بهتر به شهروندان ابلاغ می‌کنند.
در ادامه این بازدید میدانی، مهدی حسین‌پور سرپرست معاونت ارزیابی کیفیت سازمان ملی استاندارد ایران، از ایستگاه راه‌آهن شهر تهران و خدمات آن بازدید کرد.
بر اساس این گزارش، در این بازرسی‌ها بخش‌های مختلف پایانه‌های مسافربری ریلی نظیر مسیرهای ورودی پایانه، امکانات پارکینگ، وضعیت نظافت سالن عمومی و سرویس‌های بهداشتی، امکانات پزشکی و امدادی پایانه و وضعیت رستوران‌ها و کافی شاپ‌های آن مورد ارزیابی انطباق قرار می‌گیرد.
گفتنی است، طرح ویژه عیدانه از سوی سازمان ملی استاندارد ایران از 15 اسفند سال گذشته به مدت یک ماه، با محورهای نظارت بر بازار و ارائه خدمات استاندارد در مراکزی نظیر فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌‌ها، پایانه‌های مسافربری، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های قطار، مراکز اقامتی، میادین میوه و تره‌بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل در حال اجراست.

 

تصاویر