social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/1/21

15:25:2

308

دو انتصاب در اداره‌کل استاندارد استان تهران

مدیرکل استاندارد استان تهران، طی حکمی سید محمد حسینی منصف را به عنوان سرپرست معاونت ارزیابی انطباق و گلناز موسوی را به عنوان سرپرست معاونت گمرک این اداره‌کل منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل استاندارد استان تهران، محمدحسین طاهری مدیرکل، در جلسه‌ معارفه سرپرستان جدید این دو معاونت، ضمن تاکید بر قانون مداری، نخبه‌گرایی و انقلابی‌گری، به سوابق منصف و موسوی اشاره و از تلاش‌ها و خدمات معاونین سابق قدردانی کرد.
وی با اشاره به نگاه ملی و مسئولانه نسبت به حل مسائل کلان جامعه در حوزه استاندارد در حال حاضر گفت: معتقدیم اداره‌کل استاندارد استان تهران به عنوان یک مجموعه حاکمیتی و نظارتی در شرایط کنونی باید اقدامات تحولی را که با شروع دولت سیزدهم به اجرا درآمده با قوت و همت بیشتری در سال جاری پیگیری و محقق نماید.
هری با تاکید بر داشتن روحیه مردم‌ داری و خدمتگزاری از سوی مسئولان اداره‌کل، خاطر نشان کرد: از معاونان جدید انتظار می‌رود علاوه بر در نظر داشتن روحیه خدمتگزاری، جایگاه و نقش سازمان ملی استاندارد ایران را در جلب اعتماد عمومی که لازمه مشارکت مردم نیز می‌باشد، در نظر داشته باشند و از اختیارات قانونی خود برای تحقق شعار سال استفاده نمایند.

 

تصاویر