دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

مدیرکل استاندارد استان تهران تاکید کرد:

گسترش تعاملات با پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌ها برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

عباس نوری، مدیرکل استاندارد استان تهران در جلسه با رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه شهیدبهشتی، گفت:  تاسیس دفاتر استانداردسازی در دانشگاه و مراکز علمی، گام اساسی در حمایت از شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، نوری در این جلسه که با حضور جمعی از مسؤولان اداره‌کل و اعضای هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، مشارکت در پروژه‌های دانش‌بنیان و حمایت از تولیدات دانش‌بنیان را از اولویت‌های کاری اداره‌کل عنوان کرد و افزود: استفاده از توان علمی و فنی دانشگاه‌ها در این زمینه ضروری است.
وی با تاکید بر اهمیت استانداردسازی تولیدات دانش‌بنیان، ادامه داد: اداره‎‌کل استاندارد استان تهران، تسهیلاتی را برای شرکت‌های دانش‌بنیان، جهت دریافت نشان استاندارد، در نظر گرفته‌است.
در این جلسه مقرر شد، اولویت‌ها برای تسهیل فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان شناسایی و برای این منظور، کارگروهی متشکل از نمایندگان اداره‌کل استاندارد استان تهران و دانشگاه شهیدبهشتی، برای تاسیس دفتر استانداردسازی تشکیل شود.
مسعودی، رئیس پارک علم و فناوری ضمن تاکید بر فعالیت 110 شرکت دانش‌بنیان در این پارک، گسترش تعاملات اداره‌کل استاندارد استان تهران با این پارک را، برای این شرکت‌ها راهگشا عنوان کرد.