دسترسي سريع

گزارش تصويري
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران: ضرورت برندینگ  برای حضور در بازارهای جهانی  غلامرضا شریعتی در بازدید از یک واحد تولیدکننده قطعات آسانسور، در شهرک صنعتی پرند، برندینگ را لازمه حضور در بازارهای جهانی و به روز کردن استانداردها را لازمه ارتقای کیفیت عنوان کرد. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد تهران، شریعتی در بازدید از واحد بهران آسانبر، تولیدکننده انواع قطعات و پکیج آسانسور و پله‌برقی، برنامه‌ریزی برای توسعه و افزایش دانش فنی را مقدمات برندسازی عنوان کرد و افزود: برندینگ از ضروریات حضور در بازارهای جهانی است.
وی با تقدیر از تلاش‌های این واحد که ۱۱۰هزار متر مربع مساحت دارد، برای فراهم‌آوردن مجموعه کم‌نظیر در صنعت آسانسور کشور، تاکید کرد: تلاش برای اینکه صنعت آسانسور به صنعت ارز آور برای کشور تبدیل شود، ضروری است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران در حاشیه این بازدید، با اشاره بر افزایش ساخت مراکزتجاری و برج‌های بلندمرتبه درسطح کشور، استانداردسازی پله‌برقی‌ها و آسانسورها را برای تامین جان مردم، لازم الاجرا عنوان کرد.
وی در پایان تعامل با وزارت صنایع برای جلوگیری از واردات کالاهای مربوط به این صنعت را جزو برنامه‌های سازمان ملی استاندارد مطرح کرد و گفت: وقتی تولید محصولات باکیفیت در این صنعت در کشور میسر است، واردات آن مانعی برای رشد و رونق تولید ملی محسوب می‌شود. شریعتی دستور داد مقدمات مراودات تجاری در این زمینه با کشورهای همسایه در قدم اول فراهم شود.
در بازدید از این واحد، مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد و طاهری، مدیرکل استاندارد تهران حضور داشتند.
واحد بهران آسانبر که برای حدود هزار نیروی متخصص اشتغالزایی کرده‌است، در کشورهای آلمان، ترکیه، امارات، آذربایجان، عمان و چین دفتر نمایندگی دارد.
واحد مذکور‌ با ۳۰سال سابقه فعالیت، قطعات و پکیج آسانسور و پله‌برقی تولید می‌کند، و بالغ بر هزارمیلیارد تومان سرمایه‌گذاری برای بکارگیری پیشرفته‌ترین تجهیزات و ‌ماشین‌آلات ‌آن شده‌است.