دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

مدیرکل استاندارد استان تهران در گردهمایی منطقه‌ای روابط عمومی‌های استاندارد؛

صدور بیانیه گام دوم انقلاب، بزرگترین اقدام در جهاد تبیین بود

گردهمایی منطقه‌ای روابط عمومی‌های ادارات‌کل استاندارد در هفت استان، صبح امروز باحضور مدیرکل استاندارد استان تهران، مدیرکل استاندارد استان قزوین و مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد، به میزبانی اداره‌کل استاندارد استان تهران برگزارشد.

به گزارش روابط‌ عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، عباس نوری، مدیرکل استاندارد استان تهران در ابتدای این جلسه با اشاره به تاکیدات  مقام معظم رهبری بر اهمیت  توجه به موضوع جهاد تبیین، صدور بیانیه گام دوم انقلاب را بزرگترین و موثرترین اقدام  در این راستا دانست. وی شکل گیری دوره تحولی جدید در سازمان ملی استاندارد را آغازگر اقدامات حیاتی عنوان کرد و گفت: ریل‌گذاری جدیدی در این سازمان درحال شکل‌گیری است که به احیای جایگاه شایسته و در شأن سازمان ملی استاندارد منتج خواهد شد.
مدیرکل استاندارد استان تهران تاکید کرد: جهاد تبیین در شکل‌گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش ویژه‌ای داشته‌است و می‌توان گفت از مبانی اصلی این انقلاب بزرگ و شکوهمند اسلامی است.
عباس نوری، متولی اجرای جهاد تبیین در ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی را روابط عمومی‌ها دانست و گفت: روابط عمومی‌ها باید برای نقدسازنده، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری و ایجاد تحول  بسیار پویا عمل کنند.
وی اضافه کرد: جهاد تبیین، مقدمه اصلاح و مطالبه درست خواهدبود که خوشبختانه برای تبیین جایگاه سازمان ملی استاندارد بعنوان مدعی العموم کیفیت اقدامات شایسته و اثرگذاری انجام شده و یا در حال انجام است.
دبیر شورای استاندارد استان تهران، روابط عمومی‌ها را مجری عملیاتی کردن این برنامه‌ها معرفی و خاطر نشان کرد: تکلیف سازمان ملی استاندارد درخصوص مدعی العموم کیفیت بودن، به منزله حق‌الناس است که روابط عمومی‌ها باید برای هرچه بهتر برای اداشدن این وظیفه، سازمان را یاری دهند.
عباس نوری در پایان تاکید کرد: مطابق با نظر دقیق و ارزشمند رئیس جهادی و انقلابی سازمان ملی استاندارد، جناب آقای دکتر اسلام پناه، نشان استاندارد  همانند پرچم جمهوری اسلامی مقدس است و روابط عمومی‌ها در مدل‌های نوین حکمرانی باید تلاش کنند تا با افشای تعارض منافع، ساختن تصویر سازنده از سازمان ملی استاندارد، شناخت و استفاده مناسب و اثربخش از  ظرفیت‌های فضای مجازی، به دستیابی این سازمان به جایگاه مورد انتظار و مدعی العموم بودن آن بجای  متهم بودن در فضای عمومی کشور کمک کنند.
در این جلسه، طرح‌ها و ایده‌های مسؤولان روابط‌عمومی هفت استان تهران، البرز، قم، قزوین، مازندران و گلستان مورد بحث قرار گرفت.