دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

مدیریت ارتباطات، گفتمان جدید در حوزه روابط‌عمومی‌هاست

مصطفی آجرلو، مدیرکل دفتر روابط عمومی و ارتباطات بین‌الملل سازمان ملی استاندارد ایران در گردهمایی منطقه‌ یک روابط‌ عمومی‌های ادارات‌کل استاندارد هفت استان، با تاکید بر روزآمد کردن ظرفیت‌ها و دانش روابط‌عمومی‌ها، گفت: استفاده اثربخش از پلتفرم‌های رسانه‌ای و فضای مجازی باید در دستور کار روابط عمومی‌ها قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، آجرلو در این جلسه که باحضور مدیران‌کل استاندارد استان‌های تهران و قزوین و مسوولان روابط‌عمومی‌های منطقه یک، با هدف هم‌افزایی بیشتر بین استان‌ها و یکپارچگی اقداماتشان برگزار شد،  عنوان کرد: مسوولان روابط عمومی باید برای استفاده از ظرفیت استان‌ها، ارتباطات و تعاملات خود را گسترش دهند و آن را مدیریت کنند.
وی گفت: جلسات هم‌افزایی از این دست، در برنامه‌های این دفتر قرار دارد و بصورت فصلی و منظم در دیگر مناطق برگزارخواهد شد. همچنین تدوین برنامه جامع روابط عمومی‌ها از سوی ستاد برای استان‌ها، از دیگر مصوبات این جلسه بود.
در این جلسه، طرح‌ها و ایده‌های مسؤولان روابط‌عمومی هفت استان تهران، البرز، قم، قزوین، سمنان، مازندران و گلستان مورد بحث قرار گرفت.