دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

مدیرکل استاندارد تهران:

شهروندان شکایت از شرکت‌های بازرسی همکار استاندارد را در پورتال اداره کل ثبت کنند

مدیرکل استاندارد تهران تاکید کرد: بهره‌گیران از خدمات شرکت‌های بازرسی می‌توانند شکایات و نارضایتی‌های خود از این شرکت‌ها را به این اداره‌کل اعلام نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، عباس نوری در این خصوص تشریح کرد: شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت‌شده، بعنوان بازوی اجرایی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی از تجهیزات شهربازی، آسانسور، خودرو، دیگ بخار و مخازن تحت فشار، نمونه‌برداری کالا و ... همکاری می‌کنند، رعایت اخلاق حرفه‌ای برای آنان ضروری است.
وی ادامه داد: شاخص‌های استاندارد باید در فعالیت‌های شرکت‌های بازرسی به وضوح مشهود باشد و در همین راستا، اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند برای ثبت شکایات خود از شرکت‌های بازرسی، به قسمت میز خدمت در پورتال سازمان ملی استاندارد ایران، به آدرس  isiri.gov.irو یا به قسمت ثبت شکایات مردمی در منوی دسترسی سریع زیرپورتال اداره‌کل استاندارد تهران به آدرس Tehran.isiri.gov.ir مراجعه کنند.
این مقام مسؤول به شهروندان اطمینان داد: خدمت به و رضایت شهروندان از مهمترین دغدغه‌های مسؤولان سازمان ملی استاندارد است و در سریع‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی می‌شود.