دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

ضرورت یکسان‌سازی فرآیندهای نظارتی شرکت‌های بازرسی

مدیرکل استاندارد تهران بهمراه مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان ملی استاندارد، از خطوط کابل‌راه‌های مجموعه تفریحی و ورزشی توچال، صبح امروز،  بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، روح‌الله امداد، مدیرعامل مجموعه تفریجی ورزشی توچال، فرآیند استانداردسازی خطوط کابل‌راه‌های مجموعه را که از سال 93 استانداردسازی آن اجباری شده‌است، تشریح کرد و گفت: بالغ بر 90 میلیارد تومان برای نوسازی خطوط تله‌کابین توچال هزینه شده‌است. وی بر اعتقاد مجموعه برای تعامل سازنده با اداره‌کل استاندارد استان تهران و تلاش در جهت  تامین ایمنی و تضمین سلامت شهروندان تاکید کرد.
محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد تهران نیز در جریان بازدید از خطوط تله‌کابین و تله‌سیژ  مجموعه توچال، با اشاره بر اهمیت استانداردسازی تجهیزات کابل‌‌راه‌ها و ضرورت رعایت الزامات ایمنی و استاندارد آن‌، از همراهی و پیشگامی همیشگی مجموعه توچال برای استانداردسازی و توسعه زیرساخت‌ها تشکر کرد.
همچنین، علی سعادتی، مدیرکل دفتر ارزیابی کیفیت کالا و خدمات سازمان، با تشریح مشکلات پیش‌روی اجرای استاندارد کابل‌راه‌ها، تاکید کرد: شرکت‌های بازرسی باید با مجموعه‌های مختلف برخورد یکسان داشته‌باشند. وی گفت: بر فرآیندهای نظارتی شرکت‌های بازرسی بیشتر نظارت می‌شود.
مجموعه تفریحی و ورزشی توچال در شمال شهر تهران، دارای 3 خط تله‌کابین، 3 خط تله‌سیژ و شهربازی است که برای این تجهیزات، از اداره‌کل استاندارد استان تهران، مجوز استاندارد اخذ کرده‌است.