دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

قامت صنعت غذا از دیگر صنایع بلندتر است

غلامرضا شریعتی در بازدید از بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع کشاورزی، غذایی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته، در محل دائمی نمایشگاه‌های‌ بین‌المللی تهران، با روسای انجمن‌های مختلف این صنعت دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد تهران، شریعتی که بهمراه دیگر مقامات سازمان، از این نمایشگاه دیدن کرد، گفت: قامت صنایع غذایی از دیگر صنایع در ایران، بلندتر است.
وی از اهتمام مسؤولان برگزاری نمایشگاه برای بالا بردن سطح کیفی نمایشگاه قدردانی کرد و برگزاری نمایشگاه‌‌ها را برای توسعه صادرات ارزنده دانست. شریعتی گفت: نمایشگاه‌ها هم برای تولیدکننده ‌و هم برای مصرف‌کننده بسیار کاربردی است.
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران رشد صنعت غذا را قابل ملاحظه عنوان کرد و افزود: صنعت غذا توانسته اعتماد خوبی در بین مصرف‌کنندگان بخود جلب کند؛ در این بین، صنعت شیرینی و شکلات در ایران پیشرفت چشمگیر و قابل رقابت با برندهای مطرح جهان داشته‌است.
غلامرضا شریعتی تاکید کرد: صنعت وقتی به این نقطه رسید، شکست‌ناپذیر است. وی نوآوری در صنعت غذای ایران را قابل قبول، ولی تلاش برای بازاریابی جهانی را ناکافی دانست.
وی در حاشیه بازدید با اعضای انجمن‌های روغن، شیرینی و شکلات، غذا، آرد و نان دیدن، و درخصوص مشکلات مربوطه هر صنف همفکری و تبادل نظر کرد.
این نمایشگاه از ۳۱ شهریور تا ۳ مهر ماه، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.