دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

استانداردها باید به موازات پیشرفت تکنولوژی بروزرسانی شوند

رئیس سازمان ملی ایران و معاونانش، از یک واحد تولیدی نمونه استان تهران در سال گذشته، دیدن کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، شریعتی در بازدید از واحد تولیدی کوشش رادیاتور، تولیدکننده انواع رادیاتورهای مسی، برنجی و آلومینیومی خودرو، گفت: برداشت و ترجمه استانداردهای بین‌المللی کافی نیست و باید استانداردها بومی‌سازی شده و به موازات پیشرفت فناوری و تکنولوژی تولید، بروز رسانی شوند.
وی با قدردانی از حمایت‌های همکاران اداره‌کل استاندارد تهران از تولیدکنندگان، اهتمام به کیفیت واحد کوشش رادیاتور را قابل ستایش دانست.
شریعتی تولید رادیاتورهای متناسب با اقلیم‌های مختلف کشورمان توسط این شرکت را گواه اهتمام به کیفیت این واحد، عنوان کرد و افزود: انجام تست‌های فراتر از الزامات استاندارد نیز شاهدی بر این مدعاست.
غلامرضا شریعتی که بازدیدی چهارساعته از خطوط تولید و آزمایشگاه اکرودیته این واحد داشت، ادامه داد: واحدهای تولیدی نمونه مثل کوشش رادیاتور، با مطالعه و توجه به بازار هدف، رضایت مشتری و کم کردن هزینه‌های مصرف‌کننده را مدنظر دارند و این به معنی پیاده‌سازی مدیریت دانش.
محمودرضا طاهری، مدیرکل استاندارد تهران نیز با اشاره بر صادرات محصولات کوشش رادیاتور به ۳۴ کشور دنیا، به کیفی‌سازی تولیدات این شرکت اشاره و تاکید کرد: داشتن آزمایشگاه‌هایی با گواهینامه‌های فراتر از اکرودیته برای داشتن صادرات گسترده ضروری است.
طاهری با اشاره بر اینکه واحد کوشش رادیاتور در سه سال گذشته واحد نمونه استان تهران شده‌است، از زحمات این واحد در راستای مسؤولیت اجتماعی نیز تقدیر کرد.
نماینده واحد کوشش رادیاتور نیز با بیان این نکته این شرکت به مسؤولیت اجتماعی توجه ویژه دارد، گفت: کوشش رادیاتور سه دوره متناوب واحد تولیدی نمونه سلامت شده‌است. وی ادامه داد: بازیافت پساب صنعتی همیشه مدنظر ما بوده‌است. جهانی در ادامه پیشنهاداتی درخصوص تدوین استاندارد کندانسور و بخاری خودرو ارائه داد.
واحد تولیدی کوشش رادیاتور، واقع در محدوده جاده خاوران، با ۳۰ سال سابقه فعالیت و تولید روزانه ۶ هزار دستگاه انواع رادیاتور، برای ۴۵۰ نیروی متخصص، اشتغال‌زایی کرده‌است.