دسترسي سريع

اخبار اداره کل آرشيو

دیدار سرپرست اداره کل استاندارد فارس با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد فارس در راستای تشریح وظایف و اقدامات قانونی و نظارت های اداره کل استاندارد فارس بر واحدهای تولیدی استان و همچنین بازار عرضه کالا و خدمات دکتر رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس با آقای بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس دیدار و گفتگو کردند .

رزمجو سرپرست اداره کل استاندارد فارس ضمن تشکر از مجموعه همکاران قضایی شیراز سومین حرم اهل بیت (ع ) به تشریح قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد پرداخت  .

رزمجو گفت : اين اداره كل در راستاي حفظ سلامت و ايمني مردم ضمن نظارت بر واحدهاي توليدي با اجراي طرح نظارت بر بازار و مراكز عرضه كيفيت محصولات داخلي را كنترل مي نمايد  .

سرپرست اداره کل استاندارد فارس افزود : کالاهای ایرانی دارای نشان و ویژگی های استاندارد و کد 10 رقمی هستند که می توان با اطمینان از سلامت و بهداشت کالا آن ها را مصرف کرد و جهت حصول اطمینان از اصالت و اعتبار پروانه کاربرد علامت استاندارد شهروندان و هم استانی های عزیز می توانند کد ده رقمی را به سامانه 10001517 پیامک کرده و از اصالت کالا اطمینان حاصل نمایند .

 در این دیدار بحرینی دادستان شیراز ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل استاندارد گفت : مردم به نشان استاندارد اعتماد دارند و این موضوع وظیفه و رسالت سازمان استاندارد را سنگین می کند چرا که باید نظارت بیشتری بر تولید کالاها وجود داشته باشد .
بحرینی آمادگی دستگاه قضایی را جهت حمایت و هرگونه همکاری در خصوص اجرای عادلانه قانون در راستای استاندارد سازی کالا و خدمات را اعلام نمود .

در ادامه این دیدار قربانی رئیس اداره حقوقی اداره کل استاندارد فارس به بیان عملکرد حقوقی این اداره کل در سطح استان فارس پرداخت .