1402/5/9 دوشنبه
بازدید مدیرکل استاندارد از واحد تولید آرد کامل در استان مرکزی
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان مرکزی، مدیرکل و روسای ادارات امور آزمایشگاه ها و اندازه شناسی، اوزان و مقیاس های استاندارد استان به منظور اطلاع از وضعیت تولید آرد کامل، از واحد تولیدی آرد گل آذین بازدید کردند.
در جریان این بازدید که با همراهی جودکی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان انجام شد، از خط تولید تجهیزات صنعت آرد سازی، خط های تولید آرد و همچنین آزمایشگاه کنترل کیفی و کمی این شرکت بازدید به عمل آمد.
در ادامه، مدیرعامل واحد تولیدی به تشریح فعالیت های مختلف در حوزه آرد و نان و برنامه های آتی شرکت پرداخت.
میرنظامی، مدیر کل استاندارد، با اشاره به این که استان مرکزی از پیشتازان تولید نان باکیفیت و نان کامل می باشد عنوان کرد: به منظور افزایش کیفیت، بهره وری و نیز کاهش دور ریز نان، مشارکت واحدهای تولیدی صنعت آرد در تدوین استانداردهای مربوطه و همکاری با کارشناسان این اداره کل ضرورت می یابد.
در ادامه جودکی به بیان وضع فعلی آرد و نان استان پرداخت و افزود: در زمینه عرضه نان کامل به منظورافزایش دسترسی مردم استان باید اقدامات جدی صورت گیرد.
در پایان مدیرعامل گل آذین ضمن قدردانی از حضور مدیران کل استاندارد و صمت استان گفت: استاندارد و کیفیت همواره خط قرمز این واحد تولیدی بوده و تولید آرد باکیفیت در سلامتی مردم نقش بسزایی دارد.

نسخه قابل چاپ