دسترسي سريع

گزارش تصويري
تولیدات با کیفیت بهترین راه مبارزه با قاچاق رییس سازمان ملی استاندارد ایران در بازدید خود از کارخانجات شودر و راسان، تولیدکننده انواع شیرآلات بهداشتی، در شهرک صنعتی عباس‌آباد، گفت: مهمترین راه مبارزه با قاچاق کالاهای خارجی، تولید محصولات باکیفیت ایرانی است. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد تهران، در این بازدید که معاونین سازمان و مدیرکل استاندارد تهران، شریعتی را همراهی کردند، از خطوط تولید و آزمایشگاه‌های این دو تولیدکننده نمونه استان تهران، دیدن شد.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران در نشستی با مدیران این واحدهای صنعتی، با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد ایران پشتیبان تولید است، تاکید کرد: رفع مشکلات صنعت مهمترین دغدغه این سازمان است ما و در کنار این پشتیبانی‌ها، ایمنی و سلامت جامعه را به عنوان مهمترین اصل و تکلیف استاندارد می‌دانیم.
وی جولان محصولات ایرانی در بازارهای صادرات را مایه مباهات دانست و تصریح کرد: تولیدکنندگان باید کیفیت را سرلوحه کار قراردهند و با استقرار سیستم مدیریت کیفیت، استفاده از توانایی شرکت‌های دانش‌بنیان و بهره‌گیری از
تجارب شرکت‌های پیشرو در جهان، می‌توانند به این مهم دست‌یابند.
 شریعتی با تاکید بر تنوع تولید محصولات صادراتی و ارزآور، گفت : این تلاش تولیدکنندگان باعث شده علیرغم تحریم‌ها، روی پای خود بایستیم و در این روند به دولت کمک می‌شود .
این مقام مسوول جلوگیری از قاچاق را نوعی حمایت از تولید عنوان کرد و افزود: حفظ و رشد کیفیت زمینه‌ساز رقابت با تولیدکننده خارجی است.
واحدهای شودر و راسان از واحدهای نمونه استان تهران، در دو سال گذشته و دارنده پروانه کاربرد علامت استاندارد برای فرآورده‌های به ترتیب شیراهرمی، کلاسیک، شیلنگ دوش و سردوش( شودر) و ‌شیر اهرمی و کلاسیک و هوشمند(راسان) می‌باشند.