دسترسي سريع

گزارش تصويري


تقدیر مدیرکل استاندارد تهران از دانش‌آموز سفیر سلامت مدیرکل استاندارد تهران باحضور در اداره آموزش و پرورش منطقۀ 15 تهران، از دانش‌آموز سفیر سلامت مدرسه شهید فرهادی این منطقه، بدلیل معرفی کتابی با موضوع استاندارد در سامانه شاد، با اهدای لوح، تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد تهران، مائده عبدشاهی، دانش‌آموز کلاس سوم مدرسۀ شهید فرهادی منطقه 15 در جنوب شرق تهران، در مسابقۀ کتابخوانی که به مناسبت هفتۀ کتاب در این مدرسه برگزار شد، اقدام به مطالعه کتابی با موضوع استاندارد و معرفی آن به دیگر دانش‌آموزان در سامانه شاد کرد. وی که سفیر سلامت این مدرسه نیز می‌باشد، در مراسمی با حضور مدیرکل استاندارد تهران و مدیر آمورزش و پرورش منطقه، مورد تقدیر واقع‌شد.
محمودرضا طاهری، در این مراسم با اشاره بر آموزش‌پذیری قشر کودک و نوجوان، بر اهمیت این مقطع سنی برای آموزش و فرهنگ‌سازی تاکید کرد و گفت: مسؤولان باید برای هرگونه فرهنگ‌سازی و شکل‌دهی و تربیت نسل آینده، از این ظرفیت استفاده کنند و در این راستا، این اداره‌کل بطور سالانه و منظم، در این زمینه اقداماتی نظیر حضور کارشناسان در مدارس، تهیه اقلام آموزشی و غیره انجام می‌دهد، که امسال با توجه به عدم حضور آنان در مدارس باید تدابیری برای این امر اندیشیده شود.
وی ادامه داد: اقدام این دانش‌آموز ترویج استاندارد به شمار می‌رود و هرگونه اقدام فرهنگی شایسته تقدیر است.
سعیدشهریاری، مدیر آموزش و پرورش منطقۀ 15 نیز در این جلسه گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های هرکشوری هستند و نظام آموزشی باید استفاده مطلوبی ازین ظرفیت نماید. وی استانداردسازی و‌آگاه‌سازی اقشار مختلف به این مهم را ضروری دانست و افزود: در این دوران، دانش‌آموزان خود واسطه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به والدین‌اند.
در این جلسه که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تعداد کمی از حاضران تشکیل شد، از نرگس قاسمی، مدیر، منصوره علیپور، مراقب سلامت و فرحناز دوقوزلو، معاون پرورشی مدرسۀ شهید فرهادی نیز بدلیل برگزاری مسابقه کتابخوانی بااهدای لوح، تقدیر شد.