دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

صدور اولین پروانه استاندارد تشویقی برای هتل پارسیان آزادی

 اداره‌کل استاندارد تهران، اولین پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی با عنوان حفاظت و ایمنی در هتل‌ها  را، برای اولین بار در کشور، به هتل پارسیان آزادی اعطا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، محمودرضا طاهری در تشریح این خبر گفت: برقراری ایمنی و تامین حفاظت از جان و مال مردم امری ضروری است. از آنجا که اهمیت این موضوع در مراکز اقامتی نظیر هتل‌ها، با توجه به حضور و اقامت مردم با اهداف مختلف نظیر ماموریت‌های کاری و یا گذران ایام فراغت، بیشتر می‌شود، استاندارد ملی ایران به شماره 14107  با عنوان " حفاظت و ایمنی در هتل‌ها" با هدف تعیین معیارهای مرتبط با تامین ایمنی و حفاظت از جان و مال مشتریان هتل‌ها تدوین شده است.
وی ادامه داد: الزامات استاندارد مذکور یک هتل را قادر می‌سازد تا با شناسایی و کنترل ریسک‌های حفاظتی و ایمنی خود، از طرف‌های ذینفع در معرض خطرات مرتبط با فعالیت‌های هتل حفاظت نماید. هتل 5 ستاره بین‌المللی پارسیان آزادی به عنوان یکی از بزرگترین مراکز اقامتی کشور، اولین و تنها هتل ایران است که علاوه بر اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی با عنوان "خدمات الزامی هتل‌های 1 تا 5 ستاره"، با احراز الزامات استاندارد ملی " حفاظت و ایمنی در هتل ها"، در پایان سال گذشته، موفق به اخذ پروانه کاربرد علامت استاندارد تشویقی برای این خدمت شد.