|
1397/2/3 دوشنبه
به میز خدمت اداره کل استاندارد گیلان خوش آمدید.
نام خدمت |
تدوین استاندارد ملی و مشارکت در استانداردهای بین المللی شناسه خدمت: 10031455000 |
زیر خدمت |
1- تدوین استانداردهای ملی: شناسه زیر خدمت:10031455100 |
2- مشارکت در تدوین استاندارد های بین المللی (CODEX, IEC, ISO, OIML) : شناسه زیر خدمت:10011455101 |
مسئول ارائه کننده |
سرکار خانم کتابچی
شماره تماس اداره : 1517 و 34917 ، داخلی : 136 پست الکترونیک: m.ketabchi@inso.gov.ir |
سامانه مرتبط |
سامانه تدوین استاندارد ملی (سمایار) |
سامانه جامع استانداردسازی |
شرح خدمت |
نوع مخاطبین: مراکز علمی و تحقیقاتی، دانشجویان، اساتید، بازنشستگان، عموم مردم، دستگاههای عمومی، دستگاههای اجرایی |
مراحل انجام کار: |
1- ثبت درخواست عضويت در تدوين. 2- تاييد درخواست عضويت توسط رابطين. 3- ثبت پيشنهاد تدوين استاندارد. 4- طرح در كميته برنامه ريزي و تاييد آن. 5- بستن قرارداد تدوين و ابلاغ آن به دبير. 6- برگزاري جلسات اوليه، فني، نهايي و كميته ملي. 7- ارسال براي چاپ و اطلاع رساني. |
نام خدمت |
تاييد صلاحيت اشخاص حقیقی و حقوقی در امر نظارت بر کیفیت و آموزش شناسه خدمت: 13011456000 |
زیر خدمت |
1- تائید صلاحیت آزمایشگاههای همکار شناسه زیر خدمت:13011456100 |
2- تائید صلاحیت شرکتهای بازرسی شناسه زیر خدمت:13011456101 |
3- تائید صلاحیت شرکتهای گواهی دهنده شناسه زیر خدمت:13011456102 |
4- تائید صلاحیت شرکتهای آموزشی همکار شناسه زیرخدمت:13011456103 |
5- تائید صلاحیت کارشناسان استاندارد شناسه زیر خدمت:13011456104 |
6- تائید صلاحیت مدیران کنترل کیفیت واحدهای تولیدی شناسه زیر خدمت: 13011456105 |
7- تایید صلاحیت شرکت های ارائه کننده سیستم های مدیریت زیست محیطی 13011456106 |
8- تایید صلاحیت شرکت های ارائه کننده سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی 13011456107 HAASP)) |
9- تایید صلاحیت شرکتهای ارائه کننده سیستم های مدیریت انرژی13011456108 |
مسئول ارائه کننده |
سرکار خانم صادقی پور
شماره تماس اداره : 1517 و 34917 ، داخلی : 142 پست الکترونیک: m.sadeghioor@inso.gov.ir |
سامانه مرتبط |
مرکز ملی تایید صلاحیت ایران |
پرتال کارشناسان استاندارد |
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد |
شرح خدمت |
نوع مخاطبین: آزمایشگاه های همکار و شرکت های بازرسی |
مراحل انجام کار: |
1- درخواست برای تایید صلاحیت. 2- بررسی درخواست تائید صلاحیت. 3- بازنگری منابع و پذیرش درخواست. 4- آماده سازی برای ارزیابی (بازدید مقدماتی). 5- بازنگری مستندات و سوابق. 6- طرح ریزی ارزیابی. 7- ارزیابی در محل. 8- گزارش نهائی ارزیابی. |
نام خدمت |
نظارت بر کیفیت ارائه خدمت و تولید کالا |
زیر خدمت |
1- صدور، تمدید، تعلیق و ابطال پروانه های کاربرد علامت استاندارد کالاهای تویلد داخل مشمول استاندارد شناسه زیر خدمت:10031457100 |
2- تعلیق پروانه های کاربرد علامت استاندارد کالاهای تولید داخل مشمول استاندارد 10031457102 |
3- نظارت بر کیفیت کالاهای تولید داخل 10031457103 |
4- نظارت بر ایمنی آسانسور 10031457104 |
5- نظارت بر کیفیت تجهیزات موجود در شهربازی ها 10031457105 |
6- نظارت بر کیفیت دیگی بخار 10031457106 |
7- نظارت بر کیفیت خدمات ترمینال عرضه سوخت گاز طبیعی 10031457107 |
8- نظارت بر کیفیت خدمات واحدهای انرژی 10031457108 |
9- نظارت بر کیفیت خدمات سردخانه 10031457109 |
10- نظارت برکیفیت خودرو ونیرو محرکه 10031457110 |
11- صدور گواهینامه های اظهار یه انطباق با استاندارد 10031457110 |
12- صدور پروانه کاربرد نشان حلال 10031457112 |
مسئول ارائه کننده |
سرکار خانم غلامپور
شماره تماس اداره : 1517 و 34917 ، داخلی : 138 پست الکترونیک: dabirkhanehgu@inso.gov.ir |
سامانه مرتبط |
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد |
سامانه مدیریت بازرسی آسانسور |
سامانه نظارت بر تجهیزات تفریحی |
سيستم نظارت بر استاندارد جايگاههاي CNG |
شرح خدمت |
نوع مخاطبین: واحد های تولید و خدماتی |
مراحل انجام کار: |
صدور پروانه:
1- در خواست توسط متقاضی. 2- بررسی مدارک توسط کارشناس. 3- نمونه بازرسی و برداری. 4- آزمایشگاه. 5- تایید فورم های آزمون توسط کارشناس. 6- تایید توسط رئیس اجرا. 7- تایید توسط کارشناسان ستاد. 8- کمیته علائم در استان. 9- گرفتن شماره استاندارد از ستاد. 10- چاپ پروانه استاندار. |
تمدید پروانه:
1- در خواست توسط واحد تولیدی 2- بررسی سوابق حداقل چهار بار بازرسی و نمونه برداری و آزمون در طول یک سال 3- تایید توسط کارشناس 4- تایید توسط رئیس اجرا 5- تایید قسمت مالی 6- تایید معاون فنی 6- چاپ پروانه استاندارد و تمدید یک سال تاریخ پروانه |
نام خدمت |
ارزیابی انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی شناسه خدمت: 10031458000 |
زیر خدمت |
1- فرآیند صدور مجوز کالاهای صادارتی و وارداتی مشمول استاندارد اجباری شناسه زیر خدمت:10031458100 |
2- ارزیابی و اعلام ماهیت کالا وارده/صادره(تعیین ماهیت کالا اظهار شده) شناسه زیر خدمت: 10031458101 |
3- صدور کد استانداردفرآورده های نفتی شناسه خدمت: 13031458102 |
4- صدور تاییدیه های نوعی استاندارد ( خودرو، موتور سیکلت ، تراکتور ، باطری ، لاستیک و تبلت وارداتی) شناسه خدمت: 13011458103 |
5- صدور گواهی ثبت کالا برند و صادرکننده برتر شناسه خدمت: 13011458104 |
مسئول ارائه کننده |
جناب آقای مهندس طالائی
شماره تماس اداره : 1517 و 34917 پست الکترونیک: h.talaee@inso.gov.ir |
سامانه مرتبط |
سامانه صادرات و واردات |
شرح خدمت |
نوع مخاطبین:واحد های تولید و خدماتی ، واردکنندگان و صادر کنندگان |
مراحل انجام کار: |
مراحل انجام کار: 1- درخواست برای صدور مجوز 2- بررسی درخواست 3- ارسال به شرکت بازرسی جهت بازرسی و نمونه برداری 4- ارسال به آزمایشگاه جهت آزمون 5- صدور مجوز درصورت دارا بودن شرایط استاندارد 6- ارسال اطلاعات به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و دریافت شناسه 7- اعلام شناسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و اطلاعات مجوز به گمرک |
نام خدمت |
ارزیابی وسایل توزین در مراکز عرضه عمومی شناسه خدمت: 10031459000 |
زیر خدمت |
1- نظارت بر عملکرد وسایل توزین سنگین (باسکول همکف جادهای) شناسه زیر خدمت:10031459100 |
2-پلمپگذاری وسایل توزین سبک (مورداستفاده در داد و ستد عمومی) شناسه زیر خدمت:10031459101 |
3- آزمون نازلهای سوخت مایع شناسه زیر خدمت:10031459102 |
4- نظارت بر عملکرد وسایل توزین سبک شناسه زیر خدمت:10031459103 |
مسئول ارائه کننده |
جناب آقای جعفرزاده
شماره تماس اداره : 1517 و 34917 ، داخلی :- پست الکترونیک: dabirkhanehgu@inso.gov.ir |
سامانه مرتبط |
سامانه اندازهشناسی قانونی |
شرح خدمت |
نوع مخاطبین: تولیدکنندگان و صاحبان وسایل توزین |
مراحل انجام کار: |
مراحل انجام کار:
1- ثبت درخواست توسط متقاضی آزمون. 2- مدیرکل استان جهت اقدام و ارجاع. 3- رئیس اداره اندازه شناسی استان. 4- آزمایشگاه جهت انجام ازمون. 5- انجام ازمون توسط بازرس. 6- بررسی نتیجه آزمون انجام شده توسط آزمایشگاه. 7- بررسی نتیجه آزمون توسط رئیس اداره اندازه شناسی استان. 8- آرشیو درخواست |
نام خدمت |
ترویج و فرهنگ سازی استاندارد 10031940000 |
زیر خدمت |
1- آموزش استانداردسازی برون سازمانی 18051941100 |
2- آموزش کارشناسان استاندارد 18051941101 |
3- آموزس مسئولین کنترل کیفیت 18051941102 |
مسئول ارائه کننده |
سرکار خانم مهندس صمدی
شماره تماس اداره : 1517 و 34917 ، داخلی :136 پست الکترونیک: s.samadi@inso.gov.ir |
سامانه مرتبط |
سایت سازمان |
سامانه نظارت بر اجرای استاندارد |
شرح خدمت |
نوع مخاطبین: مراکز علمی و تحقیقاتی، دانشجویان، اساتید، بازنشستگان، عموم مردم، دستگاههای عمومی، دستگاههای اجرایی |
نام و نام خانوادگی مسئول میز خدمت: خانم رهبر |
|
تلفن های اداره: 34917 و 1517، داخلی میز خدمت:144
پست الکترونیک: dabirkhanehgu@inso.gov.ir
|
|
|