- تاریخ مراجعه: جنسیت: مرد
سن: 25 تحصیلات: دیپلم برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید؟: مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی(ISO,IEC,CODEX,OIML) نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار: زیاد نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت: زیاد انجام کار بر اساس ضوابط اداری و عدم دخالت قضاوت های شخصی: خیلی زیاد نحوه رفتارو راهنمایی و پاسخگویی مسئول مربوطه: زیاد امکانات رفاهی و فضای ارائه خدمت: زیاد به موقع بودن و شفاف بودن رسیدگی به شکایات، نظرات و پیشنهادهای شما: متوسط راهنمایی و پاسخگویی کارکنان و پیگیری وضعیت درخواستها: زیاد دقت کارمند در انجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد: زیاد تعداد دفعات مراجعه به سازمان برای دریافت خدمت: زیاد تعهد و پایبندی دستگاه به زمان ارائه خدمت در فرم رسید خدمت: زیاد میزان مراجعه به قسمت ها و بخش های مختلف برای دریافت خدمت: خیلی زیاد نظم، ترتیب و سهولت دسترسی به افراد و امکانات برای دریافت خدمت: زیاد دریافت یکباره مدارک و اطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری در هنگام مراجعه توسط دستگاه: زیاد ارائه چند باره اطلاعات یا اطلاعات تکراری )نظیرکپی شناسنامه، کارت ملی و... ) به بخش های مختلف: زیاد احساس نیاز به سفارش و توصیه های غیرقانونی برای دریافت خدمت: زیاد احساس رضایت از خدمت دریافت شده: متوسط چنانچه علاوه بر موارد فوق مطلب یا پیشنهادی در خصوص نحوه انجام خدمات و اصلاح روشهای انجام کار در زمینه مورد نظر خود دارید مرقوم فرمایید:
|