اخبار

1398/8/12 یکشنبهنماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:
کیفیت به معنای روح بخشیدن به کمیت است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد و روز ملی کیفیت استان زنجان، با بیان اینکه؛ در بحث استاندارد؛ با دو مقوله کیفیت و کمیت روبرو هستیم عنوان کرد: کیفیت به معنای روح بخشیدن و معنا دادن به کمیت است
به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان زنجان، علی وقفچی، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، روز یکشنبه در آیین گرامیداشت روز جهانی استاندارد و روز ملی کیفیت استان زنجان، با بیان اینکه؛  در بحث استاندارد؛  با دو مقوله کیفیت و کمیت روبرو هستیم عنوان کرد: کیفیت به معنای روح بخشیدن و معنا دادن به کمیت است
وقفچی؛ با اشاره با اینکه، ما باید بنا به فرمایش مولای متقیان حضرت علی (ع)،  بعد از تقوای الهی نظم  را سر لوحه امور خود قرار دهیم  خاطر نشان کرد:  رسالت سازمان ملی استاندارد ایران بقدری سنگین است که عدم توجه به ان موجب کوتاهی و لگد مال شدن عدالت اجتماعی در کشور  شده است.
وی، تصریح کرد: اصلی ترین ضرورت ما نگاه به اینده است و برای رسیدن به ان باید بحث استاندارد و استاندارد سازی مورد توجه همگان قرار گیرد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، افزود:  ما تاکنون همه ظرفیت هایی که در کشور وجود دارد را بکار نبسته ایم از این رو مجلس آمادگی دارد خلأهای قانونی را با بهره گیری از ظرفیت ها رفع کند.
وقفچی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب پس از تاکید بر مقوله امنیت، تکیه بر علم را در تمام امور مورد اشاره قرار داده اند، از این رو باید در این زمینه تمام توان خود بکار بگیریم.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی؛ به ضرورت تقویت عدالت اجتماعی در کشور تاکید کرد و افزود:  معتقدیم در مصرف انرژی؛ منابع کشور و همچنین نیاز آیندگان باید توجه ویژه ای شود.

نسخه قابل چاپ
بيشتر