دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

فرمانده جدید بسیج اداره‌کل استاندارد تهران معرفی شد

در جلسه‌ای با حضور مدیرکل استاندارد تهران و فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات کشور، طی حکمی، جعفرصارمی بعنوان فرمانده جدید پایگاه بسیج اداره‌کل استاندارد تهران معرفی و از زحمات محسن سلطانی، فرمانده پیشین تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان تهران، در این جلسه، محمودرضا طاهری با اشاره بر فرمایش معمار کبیر انقلاب مبنی بر اینکه بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: در دوران شیوع کرونا و عرصۀ مقابلۀ همگانی با آن، بسیج نشان داد مخلصانه برای خدمتگزاری آماده است. رما
وی با تقدیر از زحمات محسن سلطانی، فرمانده پیشین پایگاه بسیج اداره‌کل، آمادگی بسیج در عرصه‌های مختلف نظیر کمک به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، مقابله با شیوع ویروس کرونا و آرام نمودن اغتشاشات را قابل تحسین و ضروری دانست.
در این جلسه، سرهنگ حمیدرضا قریشی، فرمانده بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات، پس از عرض تسلیت شهادت حضرت زینب(س)، گفت: 85 پایگاه بسیج در وزارتخانه‌ها و 1200 پایگاه در سراسرکشور در ذیل این وزارتخانه‌ها و ادارات، تحت فرماندهی این مرکز قرار دارد. وی با تشریح اقدامات بسیج در جریان همه‌گیری بیماری کرونا که با عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی در حال اجراست، ادامه داد: هزاران  بروشور آموزشی برای مقابله با کرونا، توسط نیروهای بسیجی، درب منازل توزیع شده‌است.
منصفی، فرمانده مرکز مقاومت بسیج نهاد ریاست جمهوری و سازمان‌های تابعه،  نیز ضمن تقدیر از زحمات محسن سلطانی، بر تعامل بیشتر سه جانبه پایگاه بسیج اداره‌کل با نهاد ریاست جمهوری و مرکز بسیج وزارتخانه‌ها، تاکید کرد.
در پایان این مراسم، جعفر صارمی با حکمی از سوی سرهنگ قریشی بعنوان فرمانده جدید معرفی و با اهدای لوحی از زحمات محسن سلطانی تقدیر شد.