دسترسي سريع

اخبار اداره كل تهران بيشتر

بازدید و تقدیر مدیرکل استاندارد از سه شرکت نمونۀ ملی

مدیرکل استاندارد تهران از سه شرکت نمونۀ ملی استاندارد در استان بازدید و با اهدای لوح از آنان تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد تهران، طاهری که در ابتدا از شرکت آرپان پژوهش آروین، مرکز آموزشی نمونه، در محدوده شهراندیشه، بازدید کرد، گفت: با راه‌اندازی سامانۀ آموزش برون‌سازمانی اداره‌کل، سعی در برقراری عدالت و ایجاد رقابت در مراکز آموزشی برای اعتلای سطح کیفی دوره‌های آموزشی نموده‌ایم.
وی که در ادامه از شرکت آزماگستر نیما، نهاد بازرسی نمونۀ ملی بازدید کرد، بااشاره به حوادث پیش‌آمده در رابطه با سیلندرهای تحت فشار تاکید کرد: برای کاهش احتمال خطرات موجود، آموزش‌های لازم در زمینۀ استانداردهای مورد نظر اداره‌کل به جامعه هدف، از جمله بیمارستان‌ها و مراکز پزشکی و اصناف، در تقویم آموزشی این نهاد گنجانده شود.
مدیرکل استاندارد تهران در پایان بازدید خود از نهاد گواهی‌دهنده مرزبان کیفیت با اشاره بر اهمیت ممیزی از پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت در واحدهای تولیدی و خدماتی، نقش شرکت‌های گواهی‌دهنده را مهم ارزیابی کرد.
سه شرکت فوق از سوی سازمان ملی استاندارد ایران بعنوان نمونۀ ملی انتخاب شدند و به دلیل عدم برگزاری آیین بزرگداشت روز جهانی استاندارد، تقدیر از آن‎‌ها با حضور در شرکت‌ها و بازدید از آن‌ها صورت گرفت.


 

سایر تصاویر: